2/16/2013

11 things about me

Sain haasteen Step up and smile -blogin Helmiltä kertoa 11 asiaa itsestäni.

Here you go


1. Rakastan laulamista yli kaiken ja olenkin laulanut pikku tytöstä asti. Joskus saatan vain laulaa tunteja putkeen tajuamatta ajan kulua. Se on vain jotain mistä nautin niin paljon.

2. Olen horoskoopiltani neitsyt, eli ärsyttävänkin pikkutarkka joskus.

3. Olen kiinostunut kaikista kauneusjutuista ja rakastan laittautua. Yleensä siinä vierähtääkin tovi jos toinenkin. Tykkään kokeilla erilaisia juttuja meikkailussa ja näistä kokeiluista onkin "hyviä" muistoja silloin joskus ylä-asteen ajoilta. Kuten siniset kajaalit reunustamassa koko silmää... No onneksi ne on tullut kokeiltua ja todettua, että ehkä ne eivät näyttäneet niinkään hyvältä. :D

4. Olen läpikäynyt ison selkäleikkauksen vuosia sitten 9 luokalla ja jouduin jättämään urheilun vuodeksi.

5. Olen ollut musiikkiluokalla ja soittanut viulua reilut viisi vuotta.



6. Olen harrastanut liikuntaa monipuolisesti lapsesta asti, mutta aikoinaan salibandy vei mennessään.


7. Syksy on ehdoton lempi vuodenaikani.

8. Pienenä tahdoin salapoliisiksi ja se oli yleisin leikkini kun olin yksin. Aika moni ala-asteen kirjoitelmanikin syntyi salapoliisin näkökulmasta. Mistähän lie tämä ajatus syntynyt? :D

9. Pidän jääkiekosta ja tykkään käydä katsomassa otteluita paikan päällä. Olen katkera vanhemmilleni, jotka eivät koskaan laittaneet minua pelaamaan lätkää kun olin pieni.

10. Olen heikkona roskaruokaan, en niinkään karkkeihin tai muihin makeisiin.

11. Olen hyvin menevä tyyppi ja tykkään tehdä paljon asioita. Esimerkiksi kirjojen lukeminen sohvalla ei ole ihan mun juttu. Liikaa paikallaan oloa!


Kuvat ovat joskus syksyllä otettuja.


Takki & huivi - H&M
Kello - Gant






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti