5/12/2013

VIIKONLOPPU

Tiedättekö sen tunteen, kun olisi ihan älyttömästi tehtävää, mutta ei saa vain mitään aikaiseksi? Se on hassu juttu miten paljon tekemistä voikaan keksiä, ettei vaan tarvitsisi tarttua niihin pakollisiin kouluhommiin. Yhtäkkiä siivoaminenkin tuntuu todella kivalta vaihtoehdolta... :D



Mun viikonloppu meni aika liikunnallisissa merkeissä, mikä ei ollut ollenkaan huono juttu. Mä huomaan itsessäni sen piirteen, että kun mua stressaa joku asia, niin sillon vetäydyn aika paljon ja oon jonkun verran omissa ajatuksissa. Oon ollu tosi vaisu, enkä oo oikein pystyny rentoutumaan lähiaikoina. Tiedän että se johtuu niistä tekemättömistä duuneista ja stressistä. Siihen paras lääke mulla on liikunta. Sillon vaan pystyy hetkeksi nollaamaan kaiken muun. 



Tää viikonloppu oli mulle kunnon terveysviikonloppu ja pyrin syömään hyvin, lepäämään tarpeeksi ja liikkumaan paljon. Nyt kun olin viikonlopun yksin kotona, niin pääsin kokkaamaan itselleni pitkästä aikaa. Meillä kun koulussa tulee lounas sekä päivällinen valmiina, niin ruoanteko on jäänyt aika vähälle.

Lauantaina juhlittiin ystäväni läksiäisiä, sillä hän muuttaa kesäksi muualle töihin. Oli todella mukava ilta ja kaikki otettiin tällä kertaa aika iisisti, mikä oli hyvä juttu. :)


Mun täytys vielä jaksaa painaa kouluhommia, vaikka hirveesti ei nappais. Onneksi ollaan jo loppusuoralla!

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti