7/17/2013

KUULUMISIA

Moikka! Duunissa mennään jo kolmatta viikkoa ja täytyy sanoa, että tykkään tästä arjen rytmittymisestä. Tuntuu, että saan asioita paljon paremmin aikaiseksi, kuin lomalla ollessa, vaikka työn ohessa ei hirveästi vapaa-aikaa jääkkään. Loma on jotenki mulla sellasta "haahuilua" ympäriinsä ja kun mihinkään ei ole mitään aikatauluja, niin tuntuu etten saa mitään aikaiseksi. Tietysti miinus puolena tässä on se, että aika menee ihan älyttömän nopeasti... :\



No anyways, töiden ohella mä oon saanu treenattua tosi hyvin. Otin nyt kortin kuntosalille ja siellä tulee treenattua eniten tällä hetkellä. Duunimatkat poljen pääsääntöisesti pyörällä, joten pieni hyöty siitäkin. Musta on helppoa rytmittää päivä niin, että meen suoraan töistä salille. Sitten on koko loppuilta vapaana ja päivän "velvollisuudet" hoidettu. Kävin muuten vihdoinkin ostamassa nuo Niken suojakäsineet salille säästämään kämmeniä. Suosittelen!



Treenin lisäksi oon tottakai pyrkinyt syömään hyvin. Oon niin innostunut kaikista uusista jutuista ruoan suhteen, että tekee mieli kokoajan kokkailla jotain uutta. Tänään söin päivälliseksi kokojyväwrapin, missä täytteenä oli juustoa, jauhelihaa, avokadoa, fetaa, punasipulia, kurkkua ja tomaattia. Nam!



Uutta lukemista. Vinkkejä ja lisämotivaatiota treeneihin Muscle&Fitness Hers:sta!



Työn ja treenin ohella olen toki ehtinyt myös shoppailla. ;) Harmi että mulla ei oikeen ole ketään kuka voisi kuvata mulle asukuvia. Hirveesti olis ideoita nimittäin! Mutta oon nyt tosi ihastunu kultaisiin koruihin ja niitä hamstraankin aina tilaisuuden tullen. Oon aikasemmin ollut vannoutunut hopean käyttäjä ja jotenki vierastanut kultaista, enkä tajua miksi?! Kultainen näyttää niin hyvältä ja korostaa rusketusta. Ehdottomasti ostoslistalla on kultainen kello muiden korujen kaveriksi.



Ja pakko jakaa vielä tämä, mun ehdoton uus suosikki: Paistetut kesäkurpitsaviipaleet! En oo ikinä hirveesti pitänyt kesäkurpitsasta tuoreena, mutta paistettuna se on ihan herkkua. Sopii niin kevyeksi naposteltavaksi, kuin lisukkeeksi eri ruokiin. Viipaleet voi paistaa joko tilkassa rasvaa tai öljyä, sekä itse olen maustanut suolalla ja pippurilla. Toisena uutena "löytönä" on tankoparsa, mihin myös ihastuin. Olen aina joskus miettinyt, että mitä se oikein on ja nyt päätin sitten kokeilla itse. Keitin tankoparsat kiehuvassa vedessä, johon lisäsin vähän suolaa ja sokeria. Erittäin hyvää. Vitsi miten mä hypetän näitä ruokajuttuja... Huomaan vaan, että oon nyt tosi innostunut, ku oon päässy pitkästä aikaa ite kokkaamaan omat ruoat. Koulussa kun kaikki oli aina valmiina.



No sitten vielä tän päivän ostokseen, nimittäin H&M:n harmaisiin treenitrikoisiin, joita oon himoinnu jo viime vuodesta saakka, kun näin ne mun kurssikaverilla. Terkkuja vaan Sussulle, jos lukee tätä! Silloin näistä oli koot jo mun epäonnekseni loppu, mutta nyt huomasin, että niitä oli tullut H&M:n nettisivuille uudestaan. Kävin tänään liikkeessä ja siellähän niitä oli. Housut on tosi kivaa kangasta ja mukavat jalassa.



Ja nyt sitä sitten painitaan flunssan kourissa kotona...

Illan menu:

Buranaa ja finrexiä...


Energistä loppu viikkoa kaikille! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti